Blaha

Vaknade upp till det här.
Hörde regnet ösa ner inatt när jag var upp för att kissa. 
 
Vaknade även upp till ett meddelande på messenger. Där hjälpen som skulle komma o få ner de överdimensionerade stolparna ville skjuta på det pga vädret. Jag lackade ur. För jag hade ju redan räknat ut inatt när jag hörde regnet vräka ner att det skulle bli just så.
 
Jag känner mina löss på gången.
 
Jag vet precis hur jag ska göra för o starta smärre världskrig på kuppen. Så nu är den här dagen förstörd. Humöret nånstans under fotsulorna. 
 
O hjälparen/stjälparen har sagt sig inte längre vilja hjälpa alls. 
 
Bra där. 
 
Tassa tassa tassa. Trött på att tassa på tå. Fortfarande ska världen snurra runt den personen och inte tvärtom. *suck*
 
FML
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Men pärsk... 😔 Om jag ändå bott närmare så kunde jag druckit kaffe med dig, medan maken och sonen jobbade 😎 Kram

Svar: Haha ja det hade varit trevligt. Nu är de nere iaf. Bara resten kvar men det kan jag göra själv. Som att skruva isolatorer o dra tråd.
Kalla mig M

2017-11-11 @ 23:06:23
Postat av: marianne cargus

Men sura gubbar som aldrig kan ta kritik....för det var väl det som startade världskriget kan jag tänka...som mitt världskrig i går....påminner om att han ska flytta stegen som står mot balkongen, men jag behöver minsann inte berätta vad han ska göra och bla bla, att jag bara ville påminna var fel, jag ville köra med honom.....gissa var stegen stod när vi åkte till tåget? Och gissa om jag brydde mej?

Men hur gör din hjälp? Sväljer han och kommer sen när det passar honom? Eller får du leta annan hjälp? Isåfall så be den (nya) hjälpen att lasta stolpen och köra den till den som inte vill hjälpa...och skaffa sen de dom du kan hantera själv..;)

Svar: Jorå han kom idag. Stolpen är nere så nu kan jag börja skruva isolatorer. Men du slog huvudet på spiken. Kritik är visst livsfarligt att få. Utbröt ett litet krig idag med. Samma lika där. Han drog ner en kabel med maskinen men icke att jag fick gå i taket över det heller. Men jag är trött på att bita mig i tungan så jag spydde ur mig en del giftig galla ändå.
Kalla mig M

2017-11-12 @ 13:58:59
URL: http://marresmams.blogg.se/
Postat av: Marianne

Vet inte hur din surar är, men J tror eller kommer med någon efterkonstruktion...."Jag sket i det p.g.a ditt tjat" Han blev på ett j-a humör när vi kom hem i går, nu misstänker jag att det kan ha berott på att han såg stegen som stod kvar mot balkongräcket, men OM jag hade knystat något om stegen, hade han svarat att eftersom jag tjatat, sket han i den....sån är han, helt förutsägbar.
Hoppas din ledning kommer på plats fort igen

2017-11-13 @ 14:57:26
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0