Suck

En mindre bra dag.
 
Jag är arg och irriterad. Mest på mig själv. Djuren märker det och katten ska va uppe i ansiktet hela tiden. Som för att trösta men jag blir bara irriterad. Hunden snor också ängsligt kring benen på mig för att han känner av samma energi och inte vet hur han ska hjälpa. 
 
Kallt och uschligt ute så ingen hjälp av utomhusvistelse heller. Kallt och uschligt är en av orsakerna till måendet. Men mest bara mitt eget fel.
 
En annan sak att irriteras över är att vi sen februari planerat en aktivitet med jobbet. Vi satte ett tidigt anmälningsdatum för att säkert hinna boka o få plats.
 
Jamentjena. Vad hjälper tidiga datum om det sen ändå förhalas in i sista minut? 
 
Om två veckor är det tänkt och alla har planerat in ledighet på schemat men först idag blev det fart på bokningspersonen. Med resultatet att inga platser finns att boka på tänkt ställe. 
 
Jahopp. Jag som sett fram emot det hela. Och hade fixat skjuts och allt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Nämen, suck och skrutt..! Å blä...
Ta du åt dig av pälsklingarnas välvilja och mys ihop er under/på en filt.
Stjäl lite av deras värme <3
Kram på er

Svar: Jodå, vi har myst ihop katten och jag. Hunden får tyvärr inte mysa så mkt i soffan. Han har lite tendenser till att inte ligga still och rätt vad det är så kan han byta humör.
Kalla mig M

2017-05-08 @ 13:49:03
Postat av: leila

Men vad tråkigt och så onödigt. kram

Svar: Onödigt kan man säga. Vi skulle ha bowlat i stan och sen gått och käkat nånstans där vi kunnat sitta och prata läänge och dricka nåt gott till. Nu var det fullbokat såklart så vi får åka till V-ås. Krångel i onödan.
Kalla mig M

2017-05-08 @ 20:58:30
URL: http://leilasfoto.se
Postat av: marianne

Men f-n vad dåligt, varför ta på sej att boka och fixa om man inte orkar/kan/vill?
Hoppas ni får trevligt ändå trots allt, och att någon lärt sej något ;)

Katterna är fantastiska tröstemaskiner, min kisse ligger så där på mitt ansikte också ibland <3

Svar: Mmm jag la en kommentar om att det inget kostar att prelboka o då kan man faktiskt avboka hellre om nåt ändras.
Kalla mig M

2017-05-09 @ 10:58:17
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0