inte så mkt nytt

Dagens notering.
 
En del människor verkar tro att jag är lättlurad. 
 
Mmm jag kanske verkar så. Men jag har en hylla som är märkt "bra att ha" och varje liten grej som utmärker sig lagrar jag där. Den hyllan ser kanske aldrig du. Det beror på dig. 
 
Folk som uppför sig hamnar inte där. Så enkelt är det. 
 
Jag har kort minne också men vissa saker fastnar och sitter hårdare än tuggummi inkletat i hår.
 
Nåja, magsjukan inne på dag 2. Bara illamående än så länge idag. Men illamående är symtom på magsjuka och klassas alltså under sjukdom om man ska hårdra. Och inom vården ska man det. För ingen vill att jag kommer och smittar ner mina brukare eller kollegor.
 
Te och en rostbrödmacka ska jag försöka peta i mig. Igår fick jag i mig nån dl av yoghurt och aningens lite havregrynsgröt men inte så mkt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: leila

Hej. Vet presis vad du skriver om . Om hur vissa saker fastnar och kletar sig fast. Sånt får jag aldrig bort. Vila nu så du får tillbaka krafterna. kram

Svar: Mmmm jag kan vara jäkligt långsint när jag sätter den sidan till. Men jag tror inte du behöver oroa dig. Jag har vilat idag och mår bättre men magen är lite knorrig och orolig än.
Kalla mig M

2017-05-18 @ 19:01:51
URL: http://leilasfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0