Fredag

Wow 2 lagade mål mat idag. 
 
Först konservsoppa till lunch (weight watchers linssoppa) och nu innan kvällsjobbet blev det vegetariskt igen. Eller ja ovo-vegetariskt för jag stekte 2 vaktelägg i lökringar också. Couscous, rödbetsfalafel med ajvar relish och lite sallad. 
 
Jag har nätat två sektioner av min voljär idag så det går framåt, sakta men säkert. 
 
Kvällspass på jobbet. Nollkommanoll taggad men men ... det får gå.
 
På söndag är det hönsbytardag. I morgon är det alltså fullt ös med planera o förbereda.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Den linssopan äter jag också, tycker den är jättegod. Hur gör du rödbetsfalaffel?
Kul med hönsbytardag....

Svar: Nej den är köpt färdig i frysdisken. Jag fick provsmaka en gång och föll för dem. Hälsans kök heter märket men bara för att jag skulle kolla upp så verkar det inte finnas kvar med rödbeta längre.... huhuhuh jag som älskar dem.
Kalla mig M

2017-05-12 @ 22:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0