onsdag

Ja jösses, det tar på krafterna att köra 45 mil på ett bräde när man har hållit igång hela dagen innan man väl sätter sig i bilen för att åka hemåt.
(Jag stannade för kaffe och påfyllning av bränsle i Mariestad)
 
Ja helt ärligt blev det inte så mkt med nattsömnen natten innan heller eftersom vi gick ut på det lokala barhänget och det blev sent. Men man lever bara en gång och ska göra det allra bästa för att njuta av livet när det är. Jag satt en stund på en brygga i tidig morgon bara njöt av stillheten i solskenet. Plockade med mig några snäckor som ett sista minne för den här gången.  För konstigt nog var jag inte alls trött. 
 
Men det kom efter. Ett par dagar med inte så jättemycket energi. Igår sov jag bort mer eller mindre hela dagen. Huvudvärken kom som ett brev på posten. Kan ju ha berott på att jag gjorde mig en kopp kaffe och tog en klunk och ställde koppen och gick och la mig igen. Haha
 
Jag nämnde att E var hemma och överraskade mig. Det jag inte nämnde var att hon och exet hade fixat och donat med en annan överraskning åt mig medan jag varit borta. 
 
Exet skrev och frågade när jag trodde mig vara  hemma. Just då stod jag och väntade på min beställning på donken och det tog tid att få så jag hade inte den blekaste aning om när jag skulle ens närma mig hemmet. Han var till slut tvungen att säga att han hade en överraskning åt mig som han hade velat vara kvar för att få visa personligen men så blev han tvungen att åka hem istället då.
 
En rymningssäker fålla till pållarna stod och väntade här hemma. Han hade tänkt göra den större men hade inte fått tag på material så det räckte till mer för stunden. 
 
Idag har jag iallafall börjat tvätta upp smutstvätten från resan. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja att köra så långt tar energi, jag var också helt slut efter min resa...130 mil på 4 dagar...

Ditt ex är snäll som fixar överraskningar åt dej...

2017-07-27 @ 23:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0