nattligt party

Jag var ner till helvetet och vände igår kväll.
 
Ångesten bjöd in sin storebror Panikångest och de hade party hos mig kan man säga. Bit ihop, bryt ihop och kom igen var det enda jag kunde tänka för att hålla mig över ytan. Så lätt det hade varit att gå till medicinskåpet  och ta en lugnande och trycka undan ångesten för stunden. Men vad hjälper det att stänga in i garderoben? Förr eller senare måste jag öppna dörren igen och då väntar den ju där, obearbetad och pigg på nya äventyr. För det är så lugnande funkar. Man dövar bara känslorna för stunden. De försvinner inte. De finns kvar när effekten gått ur kroppen.
 
 
Idag är en ny dag. En annan dag. Ett oskrivet blad. Jag kanske får besök idag igen. Det vet jag ingenting om. Jag ska fylla på i mentala chipsskålen ifall det blir nattligt partyparty.
 
Dagens skämt, all time high, måste väl ändå vara att någon är så desperat att den är villig att bli som jag. Allt för att passa in. Jag vet inte om det ska tas som en komplimang eller en förolämpning. 
 
Men (och inte för att jag tror att du är här och snokar men man vet ju aldrig) ett tips från coachen: Ljug mindre så blir det bra ska du se. 
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Nu hängde jag inte med igen...vad har skrivits och var?

Svar: Skrivits? Haha nu är inte jag med heller.
Kalla mig M

2017-07-04 @ 21:31:02
URL: http://marresmams.blogg.se/
Postat av: marianne

"Dagens skämt, all time high, måste väl ändå vara att någon är så desperat att den är villig att bli som jag. Allt för att passa in. Jag vet inte om det ska tas som en komplimang eller en förolämpning.
Men (och inte för att jag tror att du är här och snokar men man vet ju aldrig) ett tips från coachen: Ljug mindre så blir det bra ska du se."

Jag fick en uppfattning att någon kommenterat något?!
Hehe

Svar: Nejdå ingen har kommenterat bloggen. Jag har fått det från annat håll
Kalla mig M

2017-07-05 @ 09:23:59
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0