Måndag

Typiskt att man ska bli sjuk på semestern. Ont i halsen o matt i kroppen. 
 
Blir ju lagom mkt vila när man sover i en husvagn med 3 ungar som härjar varje vaken sekund. Vi har tillbringat dagarna med svägerskans föräldrar och ätit mat där mitt på dan men det blir dålgt med egentid och chans till vila och avkoppling. 
 
Det kom nog som ett brev på posten iom det. 
 
Fick hem såna här iaf nu. 
 
Blir att lyssna på kroppen o vila idag.
 
Sen i tisdags har jag väntat på att sköterskan ska ringa mig angående en sak vi talade om vid mötet. I torsdags ringde jag och efterlyste samtalet. Det hjälpte ju sådär. 
 
Skulle inte förvåna mig om hon gått på semester nu. 

Kommentarer
Postat av: leila

Krya på dig . kram

2017-07-17 @ 22:05:41
Postat av: marianne

Det är ju trevligt att semestra tillsammans, men just det där med egen tid blir knepigt. Man behöver ju det när man är som vi, slutkörda och massa värk.
hoppas du är på bättringsvägen snart....jag gillar strepcils ingefära. ..

Svar: Ja jag verkar ha smittat ungarna också. De börjar snora o ha sig. Igår fick jag iaf massa egentid även om det innebar att jag sov bort dagen det mesta.
Kalla mig M

2017-07-18 @ 01:04:47
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: marianne

Det är väl oundvikligt att smitta ner de som är så nära...i en husvagn finns det inte så mycket annan plats för bacilluskerna att sätta sej.
men sova är en sak man kan ägna sej åt när man har egentid, även om jag förstår att det inte var riktigt så du tänkt dej den.
krya på er nu allihopa

2017-07-18 @ 10:50:58
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0