snurra min snurra

Dagens investering - kaminfläkt.
Medlemspris på Clas Ohlson 599:- fram till i morgon. Normalt sett kostar den 400:- till, alltså 999:-
 
Jag satte mig ner och gjorde en beställning på två stycken direkt efter nyår men något måste ha gått knas för beställningen finns inte och nu går finns den inte längre att beställa online (slut på lagret). Alltså var jag tvungen att åka och fysiskt köpa den i butik. Jag hade ju tänkt spara de kronorna till resan o ta paketet på faktura så länge.  
Det var väl en anledning med att det knasade också. Den funkar iallafall. Värmen som annars skulle ha samlats i taket ovanför kaminen sätts nu i rörelse ut i rummet. Och kanske att jag kan spara in nån krona på uppvärmningen i slutänden. Om rummet värms upp jämnare så kanske jag kan ha nån grad lägre temp o ändå tycka att det känns okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0