Playan

Havsbadet avklarat.
 
Ett dopp i vågorna och sen upp igen. 
 
Havet ville ta mig kvar. Att stå pall för inkommande vågor var en sak men när vattnet drog sig ut igen så ville det ha mig med.  
 
Playa de jardin.
 
Underbart vackert. Blommor och palmer. 
Bougainvillea som formklippta häckar. Julstjärnor som träd. 
Snart dags för kvällsmat. Igårkväll hittade vi en kvarterskrog alldeles runt hörnet. Det blir nog dit vi styr kosan ikväll också. Men jag skippar kaffet. Beskt som vore det bryggt av lava. Möjligen att jag kan ta en irish coffee om det kniper.
 

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Åh gott

Svar: Ja visst är det.
Kalla mig M

2017-01-13 @ 21:47:59
URL: http://madelein.se/
Postat av: Marianne

Vad härligt allt ser ut att vara :)

Svar: Härligt att vara nån annanstans o se annat. Precis vad min sargade själ behöver. Mindre härligt mellan varven men jag njuter av ögonblicken som virvlar förbi och gillar läget, övrig tid. Jag skapar minnen. Ifht är uppdaterad med ett inlägg så förstår du mer om övrig tid.
Kalla mig M

2017-01-15 @ 22:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0