playan

Bildbloggen uppdaterad med ännu ett bildbombsinlägg.
 
Bland annat bilder på den här luftakrobaten.
Han höll på med olika slag och sparkar och voltade runt där på stranden så vid ett av hans ryck så tryckte jag av en serie bilder. Jag tror att han såg att jag stod o tittade på honom och att jag hade en kamera i handen. Det kändes  nästan som att han ville att jag skulle fånga det på bild. 
 
Vi var ner till den här stranden som heter Playa Jardin en dag. Det är egentligen typ fyra stränder som sitter ihop med sten emellan. Och i direkt anslutning till stranden har de gjort iordning en riktigt fin park att strosa runt i, med barer och restauranger strategiskt utplacerade. 
Den här bananklasen växte vid restaurangen vi åt vår lunch vid den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0