O'boy

Jag har anmält min bildblogg till fotoutmaningen 365 foton. Där man under ett år ska lägga upp i snitt en bild om dagen efter en lista på ord. Man väljer själv i vilken ordning och man behöver inte uppdatera en gång om dagen. Man kan ta 10 bilder på en dag om man vill det och sen göra uppehåll ett par dagar. 
 
Här kan du se mitt senaste inlägg. Jag har bara hunnit med två än så  länge men året är långt så jag hinner nog ikapp. 
Nu ska jag alldeles strax natta mig själv efter ett kvällspass på jobbet och nervarvningen sen jag kom hem. Skåpen och lådorna gapar tomma här hemma så det blev en kopp O'boy och två knäckemackor med ost och i morgon är jag ledig och tänker därför försöka komma iväg och handla hem så det finns lite mer att välja på. Osten tog slut, mjukbrödet är slut, mjölken är det snart bara slut kvar på också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0