När man ...

 
 ... försover sig och blir en timme sen till jobbet. 
 
Det var ju bra att jag kunde kvitta gårdagens övertidstimme direkt med dagens försovning så var det borta ur världen sen då.
 
Stresspåslaget blev ju 0-100 på några sekunder när jag väcktes av telefonen och det tog mig en stund att varva ner när jag kommit igång att jobba fast jag var i fas på en gång. Min kollega som väckte mig tog mitt första jobb så jag slapp ha en halvtimmes eftersläp hela förmiddagen. Som jobbet flöt på sen så hade jag kunnat tagit det första besöket själv också. Men det är så svårt att veta i förväg. Igår flöt det inte alls på lika smidigt. Fast ändå var det inga stora besvär då heller. Men det drog ut på tiden. Någon var seg ur sängen, en annan hade fått en oförklarlig översvämning på badrumsgolvet ... 
 
Jag köpte lite vårfräscha blommor i fredags. Lite rosa piggar alltid upp. Inte direkt bästa ljuset vid fotograferingen men men. 
 
O så en bild på fina försynta Enza. Hon gillar inte riktigt kameran men ibland lyckas jag få en bild iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0