Life (söndag)

People travelling to paradise ending up in hell.
Om man väljer skygglapparna på så ser man bara vad man vill se. Men bakom buskaget ligger en uteliggare och sover. 
 
Turistort eller inte. De må försöka hålla fasaden uppe men det spricker upp små små sprickor där verkligheten lyser igenom och med sina vassa klor river fula infekterade sår. 
 
Realitycheck  - done
 
Jag tog en promenad by myself på fm. 
Plockade stenar (undrar vad det är för sort btw) och gick i strandkanten o letade snäckor, fotade blommor och såg på livet som pågick runtomkring mig.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Så skönt att gå på stranden, en av mina favoritsysselsättningar som tyvärr inte funkar så ofta

Svar: Älskar stranden. Jag har nog bott vid havet i nåt tidigare liv. Älskar styrkan i havet. Iaf så länge jag får stå på stranden och titta på
Kalla mig M

2017-01-15 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0