Framme

Utsikten från hotellet lämnar nåt att önska. Men men ...
 
Det var hur najs väder som helst vid flygplatsen. Det är mindre najs väder här i norra delen av ön. Känns som regn i luften. 
 
Vi har gått ett varv runt kvarteret och shoppat frukostgrejer. Nu ska jag nog slumra en stund för det blev ingen sömn inatt och ytterst lite sömn på planet. Extra benutrymme hjälper föga mot obekväm flygplansstol. Huvudvärken har knackat på och stigit in. Helt oombedd.
 
Jag vet inte om det var nödvändigt eller om piloten bara ville showa. Men nedstigningen var riktigt obekväm. Trycket i öronen och bihålorna gjorde att man kände sig riktigt off. Nästan varenda unge på planet skrek och grinade för att det var så obehagligt o de förstår ju inte vad som händer heller. 
 
Jag har inte flugit många gånger men de gånger jag HAR flugit så har piloten fått applåder så snart hjulen nått landningsbanan. Men icke idag. 
Jag fotade planet genom rutan inifrån terminalen när vi skulle åka.
Trackback
RSS 2.0