men jaha

Okej
 
Det finns en anledning till varför jag så sällan väljer att följa serier på tv. Jag jobbar dag, kväll och helg om vartannat.
 
Förra veckan när jag slötittade så råkade en ny serie börja på fyran. Jag tänkte som så att det kanske var dumt att börja titta och skulle jag ens komma ihåg att fortsätta nästa vecka o bla di bla ...
 
Nu imorgon är det dags för avsnitt 2. Kommer jag att kunna titta? Näh, för jag JOBBAR.
 
Jodå, det går en repris. MISSINASSEN om två dar när jag borde sova. 
 
Blah
 
sorteras under: intresseklubben antecknar

Kommentarer
Postat av: marianne

Den har jag missat!!! Det är väl om henne i Tyskland?

Svar: Nja jag vet inte om det är verklighetsbaserat. Går visst två liknande serier just nu.
Kalla mig M

2017-02-07 @ 10:15:08
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0