missinassen

Ett missinasseninlägg.
 
Jo jag har jobbat kväll. Kom hem och hade ett snapmeddelande från dotra om att hon skulle medverka i DUR (Dalarnas studentradio) och Musikhjälpen Falun.
 
Så jag satte mig en stund vid datorn och har tittat och lyssnat lite på dem. Men min internetuppkoppling suger så det laggade bara och jag fick ge upp. Men de ska väl hålla på i fler dagar så det blir fler tillfällen att höra och se henne. 
 
Kameran fick följa med på jobbrundan. Och jag stannade och fotade ett motiv som jag spanat in länge att jag ville få på bild. Men bäst jag stod där i mörkret och fixade med min kamera så stannade en bil och undrade om jag behövde hjälp. Nä, det behövde jag ju inte. Men jag förstår tanken. Temperaturen höll sig stadigt kring fyra minusgrader större delen av kvällen men mot slutet där tickade det iväg och vid fototillfället var det sju minusgrader.
 
Bilden? Ptja, gå in på Kilroybloggen om du vill se den. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0