Lördag

Jobbhelg igen. Får försöka se det positiva i det hela. Storhelgs-ob gör att det ramlar in nån extra krona sen.
 
Hälsade på hos syrran igår. Hjälpte henne få ihop ännu en möbel. Jag tycker ju sånt är kul. Att plocka ihop bit för bit som ett gigantiskt 3D-pussel. Men dansk pedagogik är ingen höjdare. Sjuttioelva moment på varje uppslag. Där har de mycket att lära från Kamprad. 
 
Slarvmaja som jag är så har jag lyckats få mitt mobilabonnemang låst. Missat en faktura trots sms-påminnelse o allt. Jaja, när minnet är bra men kort så hjälper inte ens det. Men den är betald nu iaf. Tyvärr är det ju långhelg igen dårå. Fick lösa det med ett kontantkort så länge så har iaf jag möjlighet att ringa om nåt skulle hända mig. 
 
Dags att åka mot jobbet. 
 
Visar sig hur dagen blir. Den näst sista dagen på det här året. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0