Lillördag

Måndagen gick i trötthetens tecken. Men vi kom iväg på en övningskörningsrunda iaf.
Men det var typ allt jag pallade med den dan. 
 
Tisdag. Fick en fråga på messenger om ägg.
Ja, trött matte betyder uttråkad hund som roar sig själv.
 
Så numera har jag bara burägg 😂😂
Haha ja man måste se det roliga i saker för o orka.
 
Jobbade kväll igår. Jobbar kväll ikväll med men börjar inte förrän 17. Var länge sen jag hade så kort kväll så det känns som ledig dag nästan.
Jag har hunnit vara ute o fixa hästhage också. Men konstaterade att jag måste köpa mer grejer till den. Blöh. Först frös jag fingrarna halvt av mig men tinade upp när jag började röra mer på dem. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Åhhh men Kodjo då...
Jag passade en labbe en påsk för många år sedan, sonen, som då var 3-4 år, matade honon med ett 6-pack ägg sen spydde och sket han ner hela huset.
Man ska aldrig lämna ägg utom synhåll...eller är det barn man inte ska lämna? Haha

Svar: Haha ja både barn o djur är bäst att ha koll på. Igår försåg sig katterna av en julkorv jag lagt fram för tillagning lite senare. Snopet när de hade ätit halva korven. Tur att det fanns en till i kylen.
Kalla mig M

2017-12-11 @ 14:53:45
Postat av: Marianne

Barn och djur menar jag ;)

2017-12-11 @ 14:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0