Jösses

Helt slut när jag 30 min efter schemalagd tid fick gå hem. Kräkstrött om jag ska va ärlig. 
 
Kollapsade i soffan och sov en timme gott o väl. Frös som en tok när jag kom hem fast jag hade haft rumpvärmen på hela vägen i bilen. Det var sånt väder idag. Och det tar på krafterna att frysa.
 
Jättefint och gnistrande strålande vackert precis överallt. Jag har åkt runt i ett julkort hela dagen. Men ruggigt liksom. 
 
Sen har det känts som en lååång uppförsbacke ända in till mål. Hjärnan stämplade ut och gick hem ett par timmar före resten av mig. 
 
 

Kommentarer
Postat av: marianne cargus

Usch för såna dagar....men visst är det vackert ute dessa dagar då det inte regnar?!

2017-12-22 @ 22:25:38
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0