Fredagsfeeling

Gomorron. Eller nåt sånt.
 
Var uppe i morse med sonen till bussen. Sen hem käka frulle o så en stund tillbaka o slumra för jag var så trött. 
 
Ledig dag idag med för det väntar en helg på jobbet. Yay så nay jag känner mig till det. Opepp är förnamnet men ska pengarna in på kontot så lär man jobba också.
 
Jag la på mina nya mattor på köksgolvet igårkväll efter att jag hade svabbat av det. Tänker att med 10 dagar kvar ska djuren väl inte hinna skita ner dem FÖÖR mycket. Men jag hade tittat fel och köpt aningens för korta. 150 cm var lite väl fjuttigt. Trodde de skulle vara 180 cm iaf. Haha meeen så drygt. Aja, nu får det va så. Mattorna från ifjol blev ju lite rosa efter tvätten så det kändes inte som att de passade längre. Förvisso hade de passat ihop med min rosa pelargon som envisas med att blomma i köksfönstret. 
 
Nu är bullen på bilden uppäten o kaffet till hälften urdrucket och det är ungefär så mkt jag brukar hinna dricka innan jag glömmer av min kopp så det kallnar. 
 
Dags att fylla dagen med ... ptja vem vet vad det blir. 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Skönt med en ledig fredag, men kan tänka att tanken på jobbhelg drar ner njutningen något :/
Surt med mattorna....

Svar: Haha ja jag var lite störd över att det inte såg så bra ut som jag tänkt mig nu då
Kalla mig M

2017-12-15 @ 14:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0