Torsdag

Jobbade igår o körde väl den där extra svängen o hann ju med den rent tidsmässigt, bara att det kändes onödigt. Slutade 12. Hem o handlade på vägen hem lite smått. Sen fixa djuren innan jag åkte mot stan på kvällskvisten. Planen var utgång för en bit mat med svägerska o vänner. Eftersom jag jobbade idag med så tog jag bara en cider till maten och en kaffedrink till efterrätt. Men så gott och välbehövligt det var. Onsdag betydde att vi var hemma strax efter 22 igen och jag stannade kvar i stan o sov på brorsans soffa. Sen var det lång arbetsdag idag. Urk så totalt urjobbig dag. Allt tog tid. Dubbelgångsrad så alla besök var tunga besök där man måste va två vid förflyttningar o vård av brukare. Och en städ mitt i allt liksom. Slocknade på soffan när jag kom hem för var helt färdig. 
 
Upptäckte sen att hönan förlorat sin kyckling men hon gick ändå runt o klucka som att hon hade den. Dumskalle. Noll koll kokosboll alltså. 
 
Nu ska jag leta efter en madrasspump åt min vän inför imorgon då vi åker till Falun o ser Hammerfall och sen sover på dotras golv. 
 
Tjipp tjipp
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Låter som en tuff dag efter en trevlig kväll...
kul att åka till Falun på konsert, eller det är festival va?

Svar: Ja den började redan igår men vi går bara 1 kväll
Kalla mig M

2017-08-17 @ 22:48:04
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: marianne

Jag ligger efter i läsandet...hehe

Svar: Haha jag märker det :)
Kalla mig M

2017-08-18 @ 08:57:44
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0