torsdag

Jag skjutsade sonen till bussen i stan idag igen. Men han började inte förrän på em så vi hann med lunch på kinarestaurangen - sushibuffe.
 
Sen hade jag lovat brorsan att hämta kidsen på dagis idag. Det slutade med att svägerskan och ungarna följde med hem till mig efteråt. De hoppade lite studsmatta, vi fikade lite och gick en sväng för att kolla lingonmognadsstatusen i skogen. 
 
På em fick jag även ett sms från chefen. Tydligen hade jag vunnit en fribiljett till Salamässan. Nu har jag ju arbetshelg såklart då men eftersom jag börjar 17.00 så hinner jag kolla lite på mässan också. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till vinsten! Hoppas det blir bra!!

2017-08-25 @ 13:33:29
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: leila

Vann också en fribiljett men jag valde att leta stolpar och fota istället :)

2017-08-28 @ 02:31:00
URL: http://leilasfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0