Se där ja

 
Hammerfall lägger upp en sån här bild efter varje gig. 
 
Jag syns på bilden. Längst fram till höger om Fredriks armbåge ser man mig. Såklart lyckas jag titta bort från kameran. What's new liksom. 
 
Vi skojade och sa att vi skulle stå längst fram och bli med på några bilder. Ja, jag lyckades iaf få med ansiktet. Sara är den i blå jeansjacka vars ansikte döljs precis under armen. Haha nu är det bara o se om vi fastnade på några fler bilder som nån av fotograferna i gropen framför scenen tog. 

Kommentarer
Postat av: marianne

oj...att ni orkar stå längst fram, är det inte tryck bakífrån? Men kul att komma med på fotot :)

Svar: Det är det som är grejen liksom. Men inte så farligt tryck ändå. Jag har varit med om betydligt värre. Ja nu får det ju bli lite sport att bli med på bild framöver 😉
Kalla mig M

2017-08-20 @ 12:56:55
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0