Måndag

Jag fick tummen ur och röjde järnet igår. 10 timmar senare gick luften ur mig. 
 
Nu ser det ut som f-n själv på vissa ställen men klart mer ordning på andra. 
 
Vart hittar jag orken till att fortsätta idag?
 
Ledig dag på schemat eftersom jag jobbat helgen. 
 
Det positiva med att jag aldrig vilade middag igår är att jag sovit gott i natt.
 
Frukosten fick bli två delikatessknäcke med skivad rökt karré och ett par rutor marabou mjölkchoklad och en kopp kaffe till det. 
 
 
En suddig bild från förrummet till toaletten. Lite mer ordning och reda (för nu iaf) och en bättre lampa fick komma upp i taket. 
Nä men om jag drar på mig de rosa glasögonen så kanske jag kan se positivt på allt och fortsätta röja. 
Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: marianne

Jag brukar också stöka till det när jag städar...Knasigt!

2017-08-09 @ 00:19:22
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0