Weirdo

Äntligen har jag fått en tid hos en person att prata med. Inom sjukvården då alltså. Pga allt som hänt o som jag behöver få prata av mig om med någon utomstående som inte känner mig.
 
Jag ska dit idag. Sen ändrade jag mitt arbetspass idag till kväll men med eftertankens kranka blekhet så undrar jag hur klokt det var? Jag kommer ju va knockad efter samtalet. 
 
Jag har slumrat en stund efter skjuts av son till buss och fix med djuren just pga kvällspasset men jag blev mest bara luddig o tröttare. Drömt tok har jag gjort också.
 
Bland annat åkte jag färja till nån ö och färjan körde över en massa badande människor. En galet söt kattunge fanns plötsligt hos mig men när jag skulle fota den så förvandlades den till en hysteriskt gråtande bebis som var livrädd för mobilen. Exet såg ut som Salem al Fakir men sen visade det sig när jag ställde en fråga till han att det inte alls var han utan bara nån bekant till han. Haha nä nu ska jag åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0