kamerapromenad

Dagen började grått och kallt. Men lagom tills min arbetsdag var över så tittade solen fram. Därför tog jag och kameran en trip in till staden och luftade oss i stadsparken.
 
Jag har definitivt roat en och annan där jag stått på alla fyra med rumpan i vädret bara för att få till den perfekta vinkeln och den perfekta bilden. Men det bjuder jag på.
Och ja, det finns display på en digital kamera men nej det funkar inte. Jag måste kika i siktet för annars får jag inte känslan. 
 
Bildbloggen är uppdaterad med en hel kavalkad av bilder. Kika in vetja.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Mysig bild!

Svar: Fler mysiga bilder i länken till min andra blogg som är en mer renodlad bildblogg
Kalla mig M

2017-04-03 @ 23:14:11
URL: http://adnellphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0