Ghost på Hovet

Okej
 
En bildbomb. Dålig kvalitet på bilderna men mobilen var inte samarbetsvillig och systemkamera var inte tillåtet. 
 
Jag lyckades fånga en glimt av nutidshistoria genom att fånga någon annans ögonblicksbild i min bild. Det roliga hade varit om någon var påpasslig och fångade min bild av en annan människas bild i sin bild. Eller så är det bara jag som finner såna saker värda att fånga och dokumentera. 
 
Avslutningsnumret var mäktigt. En cover från Imperiet fast då hette den Bibel. 
 
 
 
Några bilder hamnade på instagram också. Du hittar mig under namnet Makarlin186. Där kan du även se och höra lite ifrån just avslutningsnumret då jag faktiskt filmade en snutt utav det.

Kommentarer
Postat av: Leila

Blev ju jättebra bilder 😁 läckrats den med bild i bild . Häftigt

2017-04-29 @ 20:16:26
Postat av: Anonym

Coola bilder 👍dem är jättebra 😆 vi ska åka på dem på grönan i höst..Kevin vill ju så gärna se också 😊

2017-05-07 @ 19:52:23
Postat av: Monica

Coola bilder 👌👍 dem är jättebra 😊vi ska se dem i höst på grönan med Kevin. .Han vill se dem också ☺

2017-05-07 @ 19:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0