Så gick en lördag

Trött, ont och hes men rätt nöjd med dagen.
 
2 timmars turridning som sen drog ut på tiden till nästan 3 timmar. Jag fick Keimur, samma som sist. Totalt ovillig att tölta. Jag fick till slut till nån slags tölt men priset var inte värt det då man var tvungen att vrånghålla upp huvudet kort kort och driva. Vi travade och galopperade istället. Galoppera gillade han. Lösa tyglar så han kunde få dra ner huvudet så man nästan trodde att han skulle bocka. Men han bockade inte.
 
Sen hem, hoppa in i duschen och svira om till lite festligare kläder o så ut o käka med samma tjejer.
 
Go mat, långprat, genomgång av höjdpunkterna från turridningen. Bl a så snurrade en sadel på trekvart men hon kom av på fötterna. 
 
Rumpan är öm för det var ett tag sen jag satt i en sadel. Halsen gör ont o rösten har jag nästan tappat. Trött är jag och det lockar att strunta i att tvätta bort sminket men det är nog bäst att ta bort det först iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0