Zzzz

Inatt kommer jag vara rätt rejält uppkopplad. Jag var nämligen till fysiologkliniken idag och hämtade en sömnregistreringsmackapär. Den kommer registrera om jag snarkar (mjo jag gör ju det) och om jag har andningsuppehåll under natten. Om jag andas med "magen" eller bara högre upp. Vet inte hur kompatibelt det är med tre katter bara. Hahaha (och en kollohund)
 
Sen ska den lämnas tillbaka imorgonbitti. Ett jädra farande blir det. Tar en timme till V-ås. Fick på vinterdäcken iaf ikväll. På den lånade bilen. Herr J var hit o bytte. 
 
Nu är klockan snart 22 så jag ska väl dra på mig grunkorna så kan jag somna när jag vill sen. 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Den där apparaten känner man ju igen, så himlans lätt var det inte att sova den natten...

2016-11-07 @ 00:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0