Tisdagstankar

Jag har förbaskat ont i min nacke/axel. Går väl o spänner mig. Vaknar med ont om natten. Tog ipren + alvedon inatt och värmde vetekudden. Fick det att släppa en stund så jag kunde få sova lite till.  Molar och ilar liksom. Att då anpassa sig efter ett gäng katter också ... hahaha ja det blir det inte bättre av.
 
Just nu ser det ut såhär ...
 
Siri på sin vanliga plats. 
 
En gråmulen dag som jag helst skulle tillbringa i soffan men måste åka o handla värmepellets. Snart är det bara slut kvar nämligen här hemma. 
 
 

Kommentarer
Postat av: H

Haha, ser så mysigt ut med en söt liten katt <3

Svar: Det ÄR mysigt också
Kalla mig M

2016-11-08 @ 13:53:04
URL: http://halsosam.blo.gg
Postat av: Marianne

Katter är bästa sjuksällskapet min katt har legat på min mage nästan hela dagarna nu sen jag bröt benet i foten...och tryckt mot mej de flesta nätter

2016-11-15 @ 23:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0