Onsdag

Schleten
 
Två jobbkvällar på raken. Mastigt men också lite roligt. En annan sorts jobb på kvällar än dagtid. Till viss del iaf. 
 
En vecka ledigt på schemat nu. 
 
Jag vill göra en del här hemma men enegin är inte på topp. Snarare strax under skosulorna. Antar att om jag bara får fart på startmotorn så går det. En stund. Gissar att bränslefiltret är igenkloggat också. Mentala bränslefiltret och mentala startmotorn. Jag behöver en verkstadstekniker som kan meka igång min mentala motor så den börjar spinna som en katt igen.
 
Siri min Siri. 
Kollohunden i ett sällsynt ögonblick av "okej kom upp i sängen då". 
 
 

Kommentarer
Postat av: H

Längtar till att köpa mina egna små djur när jag ser dina bilder <3

Svar: Ja det är nåt särskilt med djur.
Kalla mig M

2016-11-17 @ 17:10:06
URL: http://halsosam.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0