En enkel fundran

 Okej, så här är det ...
 
Blogg.se har ett system för poäng utifrån visad reklam på bloggen. Poäng som man kan köpa design eller visningstid av blogginlägg på blogg.se display. 
 
Jag är rätt tveksam till att det bara har visats reklam var fjärde gång någon har kikat in hos mig. 
 
Låt oss leka en liten lek. Shall we?
 
Om du ser en reklam längst upp i bloggen när du är in här och läser. Skulle du då vilja vara såå snäll och berätta det för mig i det här inlägget. Du behöver INTE berätta vem du är. Du får mer än gärna vara anonym o behöver inte skriva mkt heller. Räcker med ett japps för reklam eller ett nopps för ingen reklam. 
 
Ja, jag vet. Jag är jobbig som hakar upp mig på petitesser och oviktigheter. Men det är lite sån jag är. Jobbig och nördig och totalt dum-envis när jag sätter den sidan till. ;) En riktig drygo. Japps that's me
 
 
Sett från en dator ...
Och sett från mobil.
Ja Marianne, din blogg fick också vara med och statuera exempel på hur det ser ut från mobilen. Bah för att liksom. Du råkar ha samma bloggportal som jag.
 
Jag bara undrar eftersom det är då mer regel än undantag att JAG ser reklam längst upp när JAG går in på vare sig min egen eller andras bloggar.

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är ALLTID reklam på din blogg! Även nu...

2016-11-30 @ 14:12:38
Postat av: Anonym

alltid reklam

2016-11-30 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0