Fullt ös

Medvetslös
 
Ja det blev lite gjort idag faktiskt. Fick besök av två arbetsvilliga ungdomar så drivbänken är färdigmålad och syrenbersån har blivit kapad lite på höjden. 
 
Och så grillade vi hamburgare (årets första grillning för mig iaf) och käkade i bersån. 
 
Kollohunden har haft urkul eftersom det fanns folk att leka med HEELA tiden.
 
Nu är JAG trött, och kollohunden är så trött att han inte ens märkt att jag gått upp till sovrummet utan honom. 
(Hej vem är det som ska leka med mig då?)
En dålig blixtbild på min drivbänk. I framkant är det en sittbänk med möjlighet till viss förvaring under locket. 
 
Solen har strålat från en klarblå himmel och jag känner att den har tagit lite. Det hettar om mina kinder. 
 
Nä, natta djur o sen natta mig själv för jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0