B som i___ rimmar på majs eller bildbomb

Jag hade skrivit ett långt inlägg onsdagkväll men det knasade med bilduppladdningen och jag somnade ifrån. Så lyckades jag sjabbla bort allt sen.
 
Nåja. Det var en snabb uppräkning av vad som hänt sen sist. Let's do ett nytt försök ...
 
 
Söndag - jag fyllde år. Bilden på mig och Kongur är från länge sen men min ridlärare använde den för att gratta mig för ett par år sen.
 
Måndag - jobb på fm, sushidejt med E och herr J, familjerådgivningen med herr J på em och open pole med E på kvällen.
Tisdag - ledbruten deluxe efter poledancen. Åkte o hälsade på hos brorsan efter jobbet.
Onsdag - arbetsplatsträff. Min äggsnurra beställd från ebay kom.
 
Torsdag - jobb, till V-ås o shoppa tapeter till trappen, plantor till trädgårn, åkte till Kolbäck och lekte påskhare och sen hem till brorsan på räkafton. Färska nykokta räkor transporterade från hamnen på Öckerö till Sala. 
 
 Idag fredag. Inte vilken fredag som helst utan låååångfredag. Jag sov länge men blev visst inte långlaten eftersom båda kidsen verkar tryna vidare. 
 
Strax dags för jobb. O sen får vi se vad som händer o sker. Tröttmössa deluxe idag dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0