Onsdag

Avslagen idag.
 
Tog sovmorgon, något som kollohunden tyckte var totalt onödigt. Han trodde nog att jag hade försovit mig för han tog ett skutt rätt upp i sängen för att väcka mig. Men väck inte den björn som sover. Mitt morgonhumör är rätt uselt så han åkte ner lika fort.
 
Stel i nacken och axlar idag. Jag har nog legat o spänt mig. Huvudvärk pga kaffebrist. Nackdelen med sovmorgon. 
 
Jobb i em. Men en annorlunda jobbdag. Apt och avtackning för en kollega som gått över till huset. Sommaravslutning på apt så vi kör senare o ev längre. 
 
Tack o lov. Då hinner jag vila upp mig innan. 
 
Roligare än så blir det inte på bloggen idag. 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Härligt med sovmorgon!

Svar: Ja den var behövlig
Kalla mig M

2016-06-15 @ 10:59:07
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Marianne

Åhhh typiskt men en pigg hund när man behöver få sovmorgon

Svar: Ja han är lite billig just då men men. Kanske vad jag egentligen behöver.
Kalla mig M

2016-06-15 @ 22:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0