Det är tur

Det är tur att jag har såpass stora ungar att de är självgående. Idag lagade grabben maten. Eller ja, han stekte köttfärsen o fixade delar av övriga tacosingredienserna. Själv har jag mest bara sovit på soffan. Jag var över till farsan o mata katten. Inte för att det gick nån nöd på henne. Fullt med torrfoder och hon ville inte ha av mjukmaten heller när jag la upp. 
 
Mer spännande än så har inte dagen varit. Jo jag flyttade kaninburen till nya betesmarker. 
 
Känner mig avslagen och trött.
 
Understimulerad kollohund söker av golvet efter saker att leka med. Förutom att han faktiskt HAR leksaker så har han lekt med en strumpboll och nyss hittade han en tejprulle på golvet i ett hörn där den råkat hamna.
 
Jag borde aktivera mig själv OCH kollohunden men idag känns det inte lockande alls. Dessutom regnar det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0