Torsdag

I dag känns huvudet som om jag hade en bikupa däri. Jag känner mig yr och det surrar som av elektricitet i skallen. 
 
Jag var ut i hallonsnåren och plockade men höll på att ramla rakt i dem för att jag var så vinglig. 
 
Nåja,, det får gå ändå. Lunchen intagen nu så får se om det blir bättre sen. Trött som alltid men tror att det inte blir bättre med sömn. Kanske bara värre? 
Kollohunden har verkligen tagit vaktandet till en ny nivå. Han gör rundor o nosar av gränsen minst en gång i timmen. Däremellan jagar han flugor inomhus. Haha 
Piipsen växer. Idag fick jag se att vingpennorna på isbarkycklingarna tittat fram. Så fort det går alltså. Över en natt bara, tjoff flera mm på en gång.
Bilden inte tagen idag. Internet segar så nya bilder är omöjligt att ladda upp.

Kommentarer
Postat av: Stina

Duktig Pralin! Undrar om räven lärt sig nått?

2016-07-15 @ 09:50:18
URL: http://aktivadagar.com/
Postat av: Marianne

Tror räven tänker sej för innan den tittar in hos er igen ;)

Är det dina hästar?

Svar: Ja det är mina ponnysar på bilden med Kodjo. Bilden är tagen typ förra året när han var hos mig en helg.
Kalla mig M

2016-07-16 @ 13:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0