Missinassenblogga

Ibland blir man bara så glad och överraskad. Vilken service. Att det nån gång får gå lite lätt och smidigt också.
 
Igår (ehrm jaja iförrgår med tanke på klockslaget i skrivande stund) mailade jag försäkringsbolaget. Idag hade jag fått svar.
DET kallar jag bra kundbemötande. Tack och bock Länsförsäkringar. 
 
Var till jobbet en sväng. Jag blev överväldigad av det varma bemötandet och av hur många som kom fram och sa att de saknade mig på jobbet.
Sen åkte jag till stan och mötte upp herr J för en middagsdate på OKQ8. Hahaha en korv med mos. Sen våldgästade jag hos brorsan till midnatt typ. Kom hem till en lätt äcklad E som försökte städa upp efter att nån av katterna haft explosionsartad diarre över halva golvet bredvid kattlådan.
 
Så det har jag roat mig med sen jag kom hem eftersom E höll på att spy bara vid tanken. Jag är inte så kräsmagad så det bekommer mig föga. Iaf när jag kan ha skyddshandskar på. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag tycker man blir väldigt bra bemött av de flesta försäkringsbolag, länsförsäkringar har alltid varit lite extra mot mej iallafall...

Skönt att det ordnade sej för er också :)

2016-01-14 @ 13:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0