Run for your life

Låg idag.
 
Känner mig ledsen inom mig. Lite lågmält vemodig sådär.
 
När ska jag få må 100 % bra? 
 
Jag har sovit förskräckligt illa inatt. Vaknat gång på gång och känt mig varm. Drömt konstiga drömmar. Tappat bort och hittat bortglömda nycklar och telefoner. Varit sen i och till jobbet. Inte hittat mina kläder, tagit fel jacka o fel skor. Blivit förvirrad hos brukare och frånåkt. Gått i vindlande källargångar, varit högt och lågt, både på kända och okända ställen. Ett tag var jag i mormor o morfars stuga som de sålde på slutet av 80-talet. Jag har drömt om hundar, hästar .... jag har fotat fantastiska naturscenerier både sommar- och vintemotiv under en o samma fotosession. 
 
Kanske inte konstigt att jag är matt idag när jag tänker efter. Heh 
 
Tankarna och känslorna fortsätter sitt malande korståg inom mig. 
Insåg häromdagen att det var Orvar som valde MIG då när jag var och hämtade honom. Jag hade 2 kissar att välja på och Orvar låg hela tiden i mitt knä medan den andra for runt o inte var så värst intresserad av mig. 
 
Bomull i skallen idag. Känner mig off och blah. Men nog om mitt gnällande på måendet.
 
Jag har blivit tillfrågad om att vara med på ett 5 km lopp i sommar. Color obstacle rush i Västerås. Låter som galet roligt så jag ska definitivt haka på. 
http://www.colorobstaclerush.se/ är länkadressen. Skriver på mobilen så kan inte lägga in länken dolt i texten tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Anki

De loppet har jag också blivit tillfrågad att vara med på. 😊 Styrkekramar!!! ❤️

2016-02-07 @ 18:17:13
Postat av: marianne

Det är alltid djuren som väljer sin människa..;)

Oj vad roligt att springa/gå ett lopp, jag har avverkat många mil i både lopp och träning och saknar det men när kroppen protesterar måste jag inse att det är slut med dessa nöjen.

2016-02-08 @ 09:01:39
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0