Torsdag eller fire and gasoline

 Åkte o julhandlade med barnen och exet. Mindre bra kombo att åka med exet men det var han som frågade mig. Hade inte tänkt åka egentligen.
 
Låt mig bara konstatera att han har noll koll på när han häller bensin på en glödhärd.
 
Iaf så åt jag och E vår lunch på sushirestaurangen i gallerian. 
 
Städade hallen när jag kom hem. O letade efter ett specifikt papper som jag inte hittade. Så köket är INTE städat. Där ser det ut som en bomb exploderat. Satte mig på köksgolvet med en hög papper o nu behöver det sorteras typ. Eller inte. Kanske bara ska rafsa ihop brötet o låtsas som ingenting. Ah, jag röstar för det alternativet tror jag.
 
Papperet jag sökte är den blåa delen av registreringsbeviset på den bil jag använder men som står på exet. Vi skulle göra ägarbytet men jag är rätt säker på att just den halvan redan finns hos honom. Oavsett vad han säger om saken. Om jag finner den gula delen och hundrasjuttioelva andra gula och blå papper så borde rimligtvis det här papperet ligga i samma hög. Om det är här vill säga.
 
När jag säger hundrasjuttioelva så menar jag hundrasjuttioelva.

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så gott med sushi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0