Och i hans fönster hänga julgranssaker och hästar, grisar och pepparkakor ...

Här hänger vi. Haha 
 
Jag MÅSTE rensa min mobil. Jag har visst fyllt minnet till 100 %
 
Ångest som lurar i bakgrunden. SkitÅgren som inte gör nån nytta. 
 
Igår var E hem en sväng. Hämtade sin vinterjacka och sina fodrade vinterkängor. O så lånade hon några pepparkaksformar av mig. Jag har ju så några så vet inte riktigt hur jag ska kunna baka några själv nu. Hahaha o nu ljög jag så jag sprack. Eftersom de ändå skulle luftas så passade jag på att räkna dem. Jag började med att sortera upp de djurformade i en hög och det visade sig att nästan hälften av mina metallformar är hästar, grisar eller nåt annat som typ giraff eller elefant.
Bara djurpepparkaksformar på den här  bilden. Har man för många när man inte ens packat upp dem ur sina förpackningar? Och det är mer än ett år sen man köpte dem?
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Det är väl du som samlar på dessa formar? Eller minns jag fel?
Här bakas inga peppisar så mina formar åker snart till någon behövande

Svar: Ajjemen. Jag samlar på dem. Men hade inte koll på hur många de var. Men nu vet jag hur många jag hade innan E lånade några med sig.
Kalla mig M

2016-12-11 @ 16:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0