mångalen

Tog med mig kameran ut i månljuset och försökte fånga fullmånen. 
 
Kallt var det. Och mitt humör är fortfarande inte så strålande. Jag var fortfarande osams med mig själv. Men jag tog kameran och stativet och morrade fula ord medan jag försökte rensa hjärnan med lite fokus på bildskapande.
 
Sen tog jag bilen och for ner till fyrvägskorsningen. Ja visserligen bara knappa kilometern dit men jag var inte på humör för mörkerpromenad med ett tungt kamerastativ i famnen. 
Fel objektiv för att få nån bra skärpa. Det är för stort med sina 70-210 mm. Men jag ville kunna komma nära månen. Inte för att det blev några bra bilder med den heller... för mörkt runt omkring. 
Och NEJ, det är inte månen som syns på bilderna. Det är reflexer i linsen. Men lite läckert ändå kanske?
Grannens ekonomibyggnad vid fyrvägskorsningen. 

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv okej så kan det också jag förstår dig precis vad du menar.

2016-12-15 @ 08:46:31
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0