julklappsbyte

Jag har fixat ett paket till julklappsbytet på jobbet. Vad det är i? Det kan jag ju inte säga heller. Kan ju va nån som läser och får veta i förväg då ju.
 
När man bara ska slå in något enstaka paket så är det roligt att lägga ner lite pyssel med själva inslagningen. Ja, jag vet, jag är knäpp. Lägga ner en massa energi på nåt som bara rivs sönder. Men det är ju mkt roligare att få ett fint paket än ett som bara är ihopslängt så det knappt hänger ihop i skarvarna.
Suddig bild på snörena. Det står GOD JUL på dem.
 
Kraftpapper är så snyggt att slå in paket i. Enkelt och back to basic.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag är kass på presentinslagning.

Svar: Hahaha oups, har jag gjort bort mig nu? ;)
Kalla mig M

2016-12-07 @ 23:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0