ett ögonblick

När man inser att man raderat bilder från kameran utan att ha sparat ner dem på datorn. 
 
F-N F-N F-N
 
Så går det när man ibland inte laddar ner bilderna först utan direkt laddar ner till bloggen bara. Så TROR man att man har sparat dem också. BAJS
 
 
 De här bilderna finns bara här och inte i min dator. Skit också. 
 
Jag skulle ha en bild och skicka till min moster tänkte jag. 
 
För att inte tala om de bilderna där jag fotade mitt hus med lååång slutartid och en bild hamnade på fb bara. Och inga andra bilder blev sparade till eftervärlden. Där kollohunden faktiskt stod så stilla att han fastnade och blev tydlig.
 
 
Aja, sånt är livet. Men det rubbar MINA cirklar. 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Åh, det har hänt mig ett par gånger också, så jobbigt! Dessa bilder var i alla fall fantastiskt vackra!

Svar: Tack. Men det känns som att jag missade några godbitar som jag tänkt spara till senare... surt sa räven.
Kalla mig M

2016-12-21 @ 12:05:53
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Marianne

Du kan väl spara ner dessa iaf? Och den på fb....
Jag förlorade massa bilder när datorn dog :(

Svar: Jo men surt när man vet att det fanns fler guldkorn.
Kalla mig M

2016-12-21 @ 21:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0