bus i snön

Ett gäng hästar på bildbloggen. Bara ett ---> klick iväg.
 
Alltså, jag vet inte. Syns bilden som en GIF? Jag la nämligen ihop två bilder och Lilleman ska lipa. Det verkar inte funka. Det syns på min dator när jag kollar bloggen men inte på min mobil. Och bilden verkar inte visa sig som rörlig när jag lägger den på fb. Hmmm skumt.
 
Nåja, man kan inte få allt här i världen. 
 
En liten bildserie med kollohunden och shettisarna. Först ut är Dallas och kollohunden där kollohunden gör vad kollohunden är avlad för. Eller ja, han gör så gott HAN kan. Dvs, springer runt och skäller. Haha
Men lika fort som han försöker valla pållar. Lika fort är det han som blir vallad.
 
Dallas och Texas går ihop och vänder på steken.
 Jag vet inte vem som har roligast. Hunden eller pållarna.

Värt att påpeka. Inget djur tar skada eller mår psykiskt dåligt av det här och de har gott om utrymme att gå undan på. Kollohunden försöker aldrig valla eller ens gå nära en ponny om inte jag är med, och skulle jag säga stopp så slutade han omedelbums. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0