Magi

Jag fick ett ryck när jag såg kvällsljuset skimra magiskt och bad E att fota mig. 
Bilden är fotad från systemkameran för jag har inte lagt in dem på datorn än. Några bilder blev bättre än andra. Jag känner mig dock mest awkvard framför kameran. Med djuren slappnar jag av och då blir bilderna bättre också.
 
Jag och E spelade ett parti Othello. Jag förlorade ... 
 
O den här lilla fisan som borde fått heta vilda Hilda istället för Siri kan konsten att njuta av livet.
Så galet söt att man går sönder av kärlek.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Underbart söt kisse..de kan konsten att slappna av och slänga sej ner i vilken ställning som helst

Svar: Ja verkligen
Kalla mig M

2016-08-03 @ 01:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0