Trött och seg

Ja idag är det en trött- o segdag. Igår var jag ut på en quizkväll med jobbet. Käkade gott, drack gott och hade allmänt trevligt. Det blev inte jättesent och jag drack inte jättemycket men jag är lite off idag. Huvudet känns som fyllt med bomull och kroppen som fylld med seg kola. 
 
Tur att E finns o kan styra upp här hemma. 
 
Hon skjutsade lillebror som försov sig och rastade Kodjo (lånehunden som är här på kollo) och har matat pållarna. 
 
Jag har rastat Ricko med en kort prommis bara. Det fick räcka. 
 
Jag skulle ha lagt schema också men överlät det åt chefen. Det tog min energi helt nämligen. Innan jag ens börjat titta på det.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilken fin hund, vad är det för ras? Kelpi? Vild gissning då jag bara ser huvudet; )

Svar: Ja det är en kelpie
Kalla mig M

2016-04-10 @ 22:01:17
Postat av: Marianne

Åhhh en av favoriterna :) men de kräver en del aktivitet har jag förstått

Svar: Mjo han är rätt intensiv men söt ändå. Han älskar att spåra o jobba med nosen.
Kalla mig M

2016-04-13 @ 22:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0