Me and my roo(ster)

Ja, vad säger man?
 
Skulle natta djuren och började gosa med kycklingarna och förvånades att så många av dem faktiskt höll sig riktigt lugna o sansade. De har varit flaxiga och pipiga och inte alls tillmötesgående för att bli hållna.
 
Den här pajsaren tyckte att min axel var så  mysig att han följde med in i huset till och med utan att hoppa av eller ens protestera. Jag tror att han upptäckte hur varmt och mysigt det var jämfört med stallet. Faktum är att jag försökte lyfta ner honom tre gånger och han flaxade tillbaka upp på min arm eller axel.
ja, djurdomptören i egen hög person. Haha 
99 % säker på att det är en tupp tyvärr o det har jag ju alldeles för gott om redan. Men hur gör man sig av med en sån gosig liten sak?
 
En sak är säker hursomhaver... det är mysigt  med djur.

Kommentarer
Postat av: rebeccafornstedt.blogg.se

Men åhhh vad söta!!

2015-09-27 @ 01:23:23
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: Marianne

Du måste hålla på mycket med dina kycklingar, mina sticker direkt jag kommer nära...går knappt att fota dom framifrån

Svar: Jag brukar försöka mata dem ur mina händer o då kliver de gär a upp i händerna. Vill ha dem tama o sociala. Ebony, den svarta, hoppar o tar bitar ur mina händer om jag håller det retsamt långt ifrån.
Kalla mig M

2015-09-27 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0