Man kan inte köpa lycka för pengar

Nä men jag gråter hellre i en porsche än på bussen. 
 
Hmmm herr J lurade in mig på en sida med massa grejer. Massor av grejor som jag inte visste att jag behövde förrän i samma ögonblick som jag såg dem på den där sidan och såg hur billigt billigt det var. 
 
Nåja, jag har ju faktiskt tänkt köpa mig en ögonbindel för att kunna sova när det är ljust ute eller när jag har migrän och är extra ljuskänslig. Och ett örhänge som ser ut som en katt som hänger genom örat är väl alltid coolt. Hahaha ja 
Och jag är ju en Whovian så en tardis att hänga runt halsen kan va bra. Och ett halssmycke som säger "We are all stories in the end, just make it a good one" var precis vad jag behövde som lite pepp när jag känner mig blaj.
 
Ja, lite pysselgrejer och en snygg jacka blev visst också hemklickade. *visslar och ser oskyldig ut* 
 
Ja, nån porsche hittade jag inte. Och jag lär väl knappast kunna spara ihop till nån heller om jag ska nöjesshoppa såhär. Men men. 
 
Nu ska jag försöka sudda ut ångesten som rider mig som maran genom att ta en atarax och sen kanske jag sover gott. Skönt att slippa ställa nån klocka imorgon. Jag tänker sova tills jag vaknar. Hoppas frosten håller sig borta. Tydligen var det is på rutorna i morse. Jag vill inte ha frost än *gnäller*. Jag har majs på tillväxt faktiskt. Och ett helt fantastiskt trassel av slingerkrasse i mina pallkragar där det egentligen växer jordgubbsplantor. Håhå 
 
Nån som ser mina 2½ pallkrage med jordgubbsplantor? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0