Imorgon åker hon hem igen

Efter två veckors kollo på landet så kan hon åka hem till matte i stan igen. Matte som varit på sjukhuset för en operation ringde ikväll och sa att nu är hon hemma igen.
Även om du varit ett riktigt yrväder och sprungit mig i hälarna hela tiden här hemma (och faktiskt trampat av mig skorna ibland) så kommer jag sakna dig lite grann. 
 
Men bara lite.
Det värsta är väl om det blir så som E målade upp som värsta scenario. Hon sa: tänk om hon inte vill vara kvar hos matte utan gnäller och ska med dig hem igen. Och så syftade hon på när jag åkte till jobbet en dag och E skulle hålla hunden kvar på gården.
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Har hon varit hos dej två veckor?! Då blir det nog tomt nu...hon är ju inte så liten precis rå klart det blir tomt

Svar: Ja det blev lite tystare o väldigt mycket lugnare. Ingen som genast är på språng såfort jag ändrar ställning i soffan eller går från ena änden av rummet till det andra.
Kalla mig M

2015-09-12 @ 21:59:57
Postat av: Hebbe

Fin vovve..Är det en "Tervueren" den Belgiska vallhunden??.Haé Kram.

Svar: Japps det är det. En äkta terv.
Kalla mig M

2015-09-13 @ 11:11:38
URL: http://farfar0hebbe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0